Bardzo skuteczną metodą promocji Twojej firmy mogą okazać się katalogi reklamowe.
Katalogi i foldery są świetnym narzędziem wspomagającym pracę handlowców, gdyż w łatwy i przejrzysty sposób prezentują dostępne produkt czy usługi.
Odpowiedni projekt graficzny oraz przemyślana zawartość może w znaczący sposób przełożyć się na zyski naszej firmy.

Przykład: 
Od kiedy sami przygotowaliśmy katalogi zawierające w pigułce całą naszą ofertę i zaczęliśmy rozdawać je dotychczasowym klientom (zazwyczaj razem z wydawanym towarem) okazało się że nasi kliencie albo nie wiedzieli o wszystkich naszych produktach / usługach, albo budziliśmy w nich zainteresowanie innymi produktami z naszej oferty.
Przykładowo klient który odbierał od nas pakiet ulotek nagle dowiadywał się że może u nas zamówić również odzież reklamową czy okleić firmowy samochód.
Takie przykłady mógłbym mnożyć, a wniosek nasunął się taki że cała inwestycja w druk katalogów zwróciła się bardzo szybko.

Katalogi najczęściej drukowane są w technologii druku offsetowego, rzadziej druku cyfrowego.

Ze względu na sposób oprawy rozróżniamy 3 podstawowe typy produktów:
– katalogi szyte
– katalogi klejone
– katalogi spiralowane

Katalogi szyte w zależności od gramatury papieru mogą zawierać od 4 do 56 stron + okładka.
Dostępne są różne gramatury papieru. Zarówno wnętrze jak i okładkę drukujemy na papierze kredowym matowym lub błyszczącym o gramaturze od 130 g do 250 g, a okładkę do 350 g.
Dodatkowo istnieje możliwość uszlachetnienia okładki za pomocą folii błyszczącej, matowej lub folii soft touch. Przy dwóch ostatnich możemy nanieść dodatkowo lakier punktowy UV, który świetnie podkreśli wybrane elementy grafiki, jak np. logo czy nazwę firmy i podniesie walory estetyczne wydrukowanych materiałów reklamowych.
Katalogi w oprawie zeszytowej dostępne są w 8 podstawowych formatach:
– A4 pion
– A4 poziom
– A5 pion
– A5 poziom
– A6 pion
– DL pion
– kwadrat 12×12 cm
– kwadrat 21x21cm

Katalogi klejone, tzw. oprawa klejona PUR.
Tego typu oprawę stosuje się dla katalogów o większej ilości stron.
W naszej drukarni zamówisz katalogi klejone o objętości ok 48 do 256 stron + okładka.
Wnętrze drukujemy na papierze offsetowym 90 g lub papierze kredowym o gramaturze 90 g, 130 g lub 170 g.
Okładkę drukujemy na papierze kredowym 250 g matowym lub błyszczącym.
Katalogi w oprawie klejonej PUR zamówisz w 8 podstawowych formatch:
– A4 pion
– A4 poziom
– A5 pion
– A5 poziom
– A6 pion
– DL pion
– kwadrat 15×15 cm
– kwadrat 21x21cm  

Katalogi spiralowane sprawdzą się tam gdzie przyda się łatwość kartkowania stron.
Dostępne są dla objętości od 8 do 56 stron + okładka.
Wnętrze drukujemy na papierze kredowym 230 g lub 170 g, natomiast okładkę na kredzie 250 g lub 350 g, zarówno w opcji matowej jak i błyszczącej.
Dodatkowo okładkę możemy pokryć jednostronnie folią matową lub błyszczącą.
Do wyboru mamy 3 kolory spirali: biała, czarna i srebrna.
Dostępne 6 podstawowych formatów:
– A4 pion
– A4 poziom
– A5 pion
– A5 poziom
– A6 pion
– DL pion  

Wszystkie katalogi pakowane są w wytrzymałe kartony z tektury falistej, tak aby zapewnić bezpieczeństwo transportu.
Oferujemy możliwość bezpłatnej wysyłki katalogów bezpośrednio do klienta.

Jeżeli interesuje Cię druk katalogów dla swojej firmy ale nie wiesz który wybrać i od czego zacząć zapraszamy do kontaktu.
Służymy fachowym doradztwem i chętnie pokażemy próbki naszych dotychczasowych zleceń.